SHOPPlus E-Ticaret Yazılımı Müşteri Destek Sistemi

 

SHOPPlus E-Ticaret Yazılımı Müşteri Destek Paneli sayesinde hizmet paketiniz dahilinde teknik destek alabilirsiniz.

Mevcut lisanslarınızı takip edebilir, lisanslarınız ile ilgili her türlü işlemi sistem üzerinden gerçekleştirebilir, online olarak daha hızlı lisans satın alabilir, mevcut lisansınızı yükseltebilirsiniz.

Lisanslarınıza bağlı hizmetleri görebilir, yeni hizmet paketi satın alabilirsiniz.

SHOPPlus lisansınız ile ilgili talebiniz doğrutusunda yapılan işlemi anlık olarak takip edebilir, işlemin hangi aşamada olduğu ve ne zaman sonuçlanacağı bilgisini sistem üzerinden otomatik olarak alabilirsiniz.


Müşteri Girişi

 

SHOPPlus lisans sahipleri sadece SHOPPlus Destek Sistemi üzerinden destek talebinde bulunabilirler.SHOPPlus için telefon desteği verilmemektedir.

Lisans işlemleri, yeni lisans talepleri, B2C, B2B, SaaS çözümleri ve SHOPPlus ile ilgili diğer tüm soru veya sorunlarınız için Çağrı Merkezini Hafta içi 10:00 - 16:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.



Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Destek Paneli Mesai Saatleri 10.00 - 16.00 dır.